Online marketing tanfolyam

Social media, fizetett hirdetések, SEO

  • 5 hét
190 000 Ft

Leírás

Az Online marketing tanfolyamunk megmutatja, hogy az Internetes hirdetési lehetőségek jelenleg a hirdetések leghatékonyabb formája, melyben mindenkinek részt kell vennie, aki szeretné, hogy vállalkozása növekedjen. A tanfolyam segít eligazodni a lehetőségek között, egyszerűen és érthetően vezeti végig a résztvevőket az Interneten való megjelenés lehetőségein és formáin, iránymutatást ad a megfelelő online marketing döntések meghozatalához. Bemutatjuk a social media (Facebook, TikTok, Youtube, Instagram, Linkedin) felhasználását tartalmi és hirdetési oldalról. Az online marketing tanfolyam részletesen kitér a keresőoptimalizálás konkrét lépéseire, melynek segítségével képesek leszünk weboldalunk Google helyezését nagy mértékben javítani, vagyis megmutatjuk, hogyan lehet költséghatékonyan megjelenni, kampány tervezni és márkát építeni. 
A kampánystratégiát haladó szinten is oktatjuk, csakúgy, mint a mesterséges intelligencia szerepét az online marketingben.

Időpontok

Webler
2025. 01. 07. - 2025. 02. 06.
Kedd, Csütörtök | 17:00-20:15 | 5 Hét
Online
190 000 Ft
190 000 Ft/hó részletfizetéssel
Webler
2025. 01. 11. - 2025. 02. 08.
Szombat | 09:00-16:00 | 5 Hét
Online
190 000 Ft
190 000 Ft/hó részletfizetéssel
Webler
2025. 02. 25. - 2025. 03. 27.
Kedd, Csütörtök | 17:00-20:15 | 5 Hét
Online
190 000 Ft
190 000 Ft/hó részletfizetéssel

További információk a tanfolyamról

Kinek ajánljuk

Online marketing tanfolyam ajánlott cégvezetőknek, egyéni vállalkozóknak, marketing területen dolgozóknak, weblapkészítőknek, akik szeretnének megismerkedni a profi Internetes hirdetési és online marketing lehetőségekkel.

Cél

Az online marketing tanfolyamon résztvevők a tanfolyam elvégzése után képesek lesznek létrehozni célzott és hatékony Internetes hirdetéseket. Magabiztosan kezelik a Google Adwords szolgáltatást, a Facebook hirdetési lehetőségeit, hírlevél kampányokat hoznak létre és megismernek számtalan online marketing rendszert.

Előfeltételek

Számítógép felhasználói és internet használói ismeretek. Online képzés esetén számítógép és internet rendelkezésre állása.

Vizsga és képzés

A résztvevők a tanfolyam utolsó alkalmával számot adnak megszerzett tudásukról, vizsga keretében, melyről nyilvántartási számmal rendelkező tanúsítványt állítunk ki.

Áfa: A tanfolyam árai bruttó árak, a képzés típusának megfelelő ÁFA tartalommal!
Tanórák: A tanórák 45 percnek felelnek meg. Az oktatási napokon több tanórát veszel, szünet közbeiktatásával.
Részletfizetés: Legalább 2 hónapot átölelő képzéseknél igény esetén kamatmentes részletfizetést biztosítunk, amit a honlapon történő jelentkezésednél tudsz igényelni. Részletfizetés esetén a részletek havonta, előre fizetendők, az aktuális hónap 10. napjáig.
Kedvezmény: Ha már elvégeztél nálunk egy tanfolyamot és a jelentkezésnél ezt jelzed a megjegyzés mezőben, 5%-os kedvezményre vagy jogosult az új tanfolyami jelentkezésed árából. Két tanfolyam elvégzése után 10%-os kedvezményt adunk a harmadikra.
Ha ajánlásodra érkezik másik hallgató is, és ezt jelzed a megjegyzésnél, szintén 5% kedvezményt adunk a te újabb jelentkezésednél, két új hallgató ajánlása után 10% kedvezményt biztosítunk.
A kedvezmények nem összevonhatóak, induló tanfolyam esetén igénybe vehetők.
Becsatlakozás: Tanfolyamtól függően lehetőséget biztosítunk a közelmúltban indult tanfolyamainkba való becsatlakozásra.
Általános információk: A jelentkezés szóbeli szerződésnek minősül, amit felnőttképzési szerződés követhet. A résztvevő nem kér előzetes tudásfelmérést és a sikeres tanfolyamzárást követően magyar-angol nyelven kapja a tanúsítványát. Az ettől eltérő igényeket az ügyfélszolgálaton lehet jelezni.

Online marketing tanfolyam tanfolyam - tematika

Alapismeretek

Hirdetési lehetőségek áttekintése, alapfogalmak

  • Nyomtatott hirdetési lehetőségek hátrányai
  • Online marketing előnyei
  • Alapfogalmak ismertetése (SEO, SEA, SEM)
  • Kereső motorok áttekintése
  • Keresőoptimalizálás
  • Kulcsszavak (Keywords)
  • Relevancia
  • Webergonómia
  • Webes szövegírás

Marketing célok meghatározása

  • ​Buyer Persona fogalma és meghatározása
  • Landing page-ek hatékony marketing követelményeinek áttekintése

E-mail marketing

E-mail kampányok

  • Hírlevél és eDM (E-mail kampány) tervezés
  • E-mail marketing redszerek kiválasztása és használata
  • Ergonómikus és hatékony e-mailek készítése
  • E-mail kampány készítése (MailChimp rendszerben)
  • Kapcsolódó jogszabályok, GDPR érintése
  • E-mail marketing kampány eredmény mérés

Webáruházak

Webáruházak online marketingje

  • Webáruház indítás technikai lehetőségei, webshop motorok
  • Ergonómikus webáruház szerkezetek
  • Online fizetési lehetőségek áttekintése
  • Adatok mérése, kosárfolyamat és konverzió mérés

SEO

Keresőoptimalizálás

  • Kulcsszókutatás
  • Linképítési lehetőségek
  • Onsite, offsite SEO
  • SEO audit eszközök, weboldal és konkurencia elemzés
  • SEO stratégia
  • Google My Business

Analitika

A hirdetések eredményeinek mérése és feldolgozása

  • Google Analytics
    • Google Analytics 4 beállítása, alapjai
    • Felület bemutatása
    • Adatok értelmezése és elemzése 
    • Döntéstámogatás
  • Hotjar
    • Hőtérképek használata

Google Ads

Google Ads (Adwords) hirdetési rendszer megismerése

  • Beállítások
    • Fiók és nyelv beállítások
    • Fizetési módok beállításai
    • Számlázási beállítások
    • Több felhasználós hozzáférés beállítások
  • Hirdetési hálózatok áttekintése
  • Kulcsszó elemzés
    • Keyword Planner 
    • A megfelelő kulcsszavak kiválasztása - keresési kifejezések
    • Költségtervezés
  • Alapfogalmak és technikai röviditések áttekintése (CPC, CTR, CPM, PPC, CPA, ROAS, stb.)
  • Hirdetéstervezés, hirdetési célok meghatározása
  • Konverzió követési eljárások
  • Licitstratégiák és operatív döntéselőkészítés
  • Kampányok típusai és kampányok létrehozásának módjai
    • Keresési kampányok létrehozása
    • Display hálózati kampányok létrehozása
    • Youtube - Videókampányok létrehozása
  • Bővítmények létrehozás
    • Hívásbővítmény
    • Helybővítmény
    • Belsőlink bővítmény
    • Struktúrált kód bővítmény
  • Eredménykimutatás

Social media marketing

Social marketing

  • Facebook
    • Facebook oldal létrehozása
    • Facebook fizetett hirdetések áttekintése (hirdetéskezelő)
    • Célzott hirdetési beállítások - célcsoportok és költségek optimális beállításai
    • Költségek és fizetési módok meghatározásai
    • Facebook komplett kampányok 
  • Instagram
    • Instagram trendek
    • Hatékony bejegyzések készítése
    • Instagram hirdetési lehetőségek
    • Influencer együttműködések
  • Youtube
    • Videókampányok létrehozása
    • Csatorna beállítások, csatornák kezelése
    • Videó beállítások, videók kezelése
  • Linkedin
    • Céges LinkedIn oldal beállításai
    • Fizetett hirdetések a LinkedIn rendszerben
    • LinkedIn kapmány 
  • Pinterest
    • Hatékony pinek és táblák készítése
    • Pinterest hirdetési lehetősége 
  • TikTok
    • TikTok trendek
    • Hatékony videó készítése
    • TikTok hirdetési lehetőségek